It's been one week...

Og siden det bare er en uke p diett og litt ny trening, blir det ingen store mlinger fr om enda en uke. Men, jeg har veid meg, og kan fornyd konstantere at jeg har droppa 1,6 kg p en uke, i alle fall i flge min egen badevekt. N har jeg veid meg p 3 ulike vekter som alle viser ulikt resultat, s det blir jo mest for se endringen da. Jeg lurer p om jeg skal flytte offisiell veiing til onsdager, siden jeg da kan bruke en av vektene p jobb fr frokost (pner senteret kl 6 disse dagene). Og for praktiskheten sin skyld s er det sikkert greit gjre de andre mlingene da ogs. So, wednesday it is!

Kort oppsummert, s synes jeg selv at den frste uka gtt overraskende bra. Trening har mer eller mindre gtt etter planen, bortsett fra i gr da, hvor det ble styrke i stedet for intervaller i motbakke. Det er litt dilemma det der, for pga St. Olavsloppet brjeg jo lpe, men s mjeg jo f til styrketreninga. Og gruppetimene str jo der i k og bare venter, og de fr jeg ikke gjort noe med... Kostholdet har ogs gtt greit, men jeg merker jo at det krever en del planlegging - kanskje spesielt nr det kommer til sosiale sammenhenger. Nr det er sagt, s fler jeg at jeg str veldig fritt. De matvarene jeg kan spise er ting jeg spiser mye av til vanlig, og som man kan trylle fram mye godt med. S lenge jeg fr i meg de proteinene jeg skal, s er kalorier en kalori en kalori... Selvflgelig viktig hvor hovedplasseringen av karbohydrater kommer osv, men jeg slipper bli manisk! 1/2 - 1 brokkoli om dagen, og 2 egg hver dag. Isi pisi!

Jeg putter alt av matvarer inn p mylog. Her fr du ut en veldig god oversikt over fordelingen p mltidene, bde hver for seg og dagen samlet. I tillegg har du mulighet til registrere egne matvarer og retter, noe som gjr det lett f riktig. Nettopp p grunn av denne muligheten br du ogs vre litt kritisk, for det finnes noen feilkilder innimellom...



Her ser du eksempel p oversikten for en dag.

Det er ogs viktig at du ikke blir helt nazi p nyaktig antall gram. Noen f gram eller kalorier slingring er ikke krise - kroppen din er tross alt ikke en kalkulator! Du skal ikke bli sinnssyk av telle kalorier heller. Anbefaler deg teste det ut og lek litt med det. Som sagt enkelt og oversiktlig.

Denne uka skal jeg forske prioritere svn i litt strre grad. Ingen grunn til at det skal vre noe problem med tanke p hva som er ukas planer. I tillegg kjenner jeg at jeg virkelig trenger det! Og s kanskje prve slappe av litt innimellom ogs. Sitte litt i sofaen for eksempel... M bare rydde litt og vakse litt klr og vaske litt gulv og trke litt stv frst, snn at jeg klarer slappe av. W!

2 kommentarer

gitas

13.jun.2011 kl.11:47

Liker bloggen din :-)

Kommer nok til fange opp noen tips om trening her etterhvert tenker jeg :-)

Ha en fin dag :-)

MentaltSlank

13.jun.2011 kl.12:40

jeg prve den nettsiden, men jeg syns at til tross for at det blir ganske nyaktig, s s klarer jeg regnestykkene like godt i hode egentlig. S det blir bare ekstra tidsfordriv jeg egentlig ikke nsker bruke tid p... :) Men lykke til videre, selv om du ikke er helt sikker p resultatet, er 1,6 kilo ned ganske mye! :D

Skriv en ny kommentar

Ny blogg: http://missmowmow.com

Ny blogg: http://missmowmow.com

28, Trondheim

Besk min nye blogg: http://missmowmow.com

Norske blogger


bloglovin



www.blogglink.no

Kategorier

Arkiv

hits