Total lower body damage...

Her er et lite klipp fra beinøkta i går. Fikk ikke filma beinpressen, noe som var litt synd for det må ha vært et morsomt syn. Da var jeg s-y-y-y-k-t sliten i beina, jeg tror faktisk aldri jeg har vært så skjelven før... Beina svikta da jeg skulle gå ned trappa, snakker om total ødeleggelse... Trodde jeg kom til å være mer støl i dag, men vi får se hvordan det utarter seg i løpet av kvelden og natta...

Dette er første gangen jeg har trent med 80 kg på stanga. For litt over 2 år siden var det max'en min:) Kunne kanskje kjørt enda tyngre siden jeg greide såpass mange repetisjoner, men det er også første gang jeg kjører et droppsett i knebøy så litt erfaringslæring må man regne med! Kjente det også godt i ryggen, på den bra måten vel og merke. Ikke så rart kanskje, når man holder på såpass lang tid.

I morra står rygg og triceps for tur. Droppa nordic hamstrings i går, fordi jeg skal kjøre strake markløft i morra. Det blir siste treningsøkt før en glohet uke i Tyrkia, så da skal det RÅKJØRES!!!

6 kommentarer

Andreas

14.jul.2011 kl.21:32

Bra Video:) Fortsett å lag fler;)

-treningsnanne

15.jul.2011 kl.00:07

KULT! :))

Kine

15.jul.2011 kl.00:08

vart støl bare ved å sje videon æ ;)

Fru Hoskelsen

15.jul.2011 kl.09:33

Snakk om motivasjon til å starte med knebøy igjen! Tror jeg skal prøve meg på et aldri så lite drop set på trening etterpå. Med tanke på at jeg har vært uten knebøy i godt over 1 år, senebetennelse i håndledd (p.g.a. baby) OG har et kne som av en eller annen grunn knitrer når jeg knebøyer med egen kroppsvekt - jeg er spent. Gleder meg.

Takk for inspirasjonen :p

(Jeg trente på Elixia Lade før. Sluttet ikke lenge etter at du begynte å jobbe der. Ingen sammenheng btw:) )

Ny blogg: http://missmowmow.com

15.jul.2011 kl.09:46

Fru Hoskelsen: Jeg husker deg! Knebøy er kjempebra, jeg har slitt med et kne selv men har holdt vondtene borte etter at jeg starta å kjøre tunge knebøy og det er jeg veldig fornøyd med! Det gjorde kjempevondt å kjøre med egen kroppsvekt, rehab-øvelser var pain og å sykle gjorde heller ikke spesielt godt. Jeg gikk til behandling hos naprapat og alt, men det var knebøyen som fiksa det:)

Glad jeg kan være til inspirasjon, lykke til på treninga!!!

Fru Hoskelsen

15.jul.2011 kl.14:17

Det med at knærne takler tung a2g knebøy bedre enn lettere 90-graders stemmer bra, ja. Nå som du nevner det kan jeg husker å ha lest om flere tilfeller av det på iform. Jeg skal ha det friskt i minnet mens jeg fortsetter med knebøy. Startet i dag.

Det ble aldri drop set. Lårene var rimelig mørbanka etter to sett, 10 reps. Jeg er rett & slett i for dårlig form til å hoppe etter Wirkola (deg) :p

Skriv en ny kommentar

Ny blogg: http://missmowmow.com

Ny blogg: http://missmowmow.com

28, Trondheim

Besøk min nye blogg: http://missmowmow.com

Norske blogger


bloglovin



www.blogglink.no

Kategorier

Arkiv

hits