Bodyfitness NEXT!

N er det bare litt over to uker igjen til Oslo Maraton, hvor jeg skal lpe halve distansen. Hadde litt andre tanker i hodet da jeg meldte meg p i januar en gang, men med en over gjennomsnittet god kondisjon og en bra arbeidskonomi skal jeg da komme meg gjennom de 21 kilometrene uten videre problemer. Jeg velger i alle fall tro det til det motsatte er bevist!

Det var jo litt av et ml sette seg... N har jeg satt meg et nytt, som nok passer meg og min fysikk noe bedre... Jeg har jo sagt at jeg skal konkurrere i Bodyfitness. Men jeg har ikke sagt at jeg la om planene og bestemte meg for gi gass og stille i konkurranse allerede til vren... Men, det skal jeg alts! Og jeg er allerede i gang... Jeg har krpet inn under vingene til Gunnar Strand Jacobsen p Kaliber Treningsstudio, og startet p diett designet av han i gr. Det er omtrent samme mengden og typen mat som jeg har spist siden ferien forelpig, bare i litt strammere rammer. No stress med andre ord!

S n er det veiinger og mlinger hver fredag morgen, og det er kjempespennende at noen andre n skal vurdere det og gjre eventuelle endringer basert p det. Det krever ogs litt mer planlegging av maten, men dette er lett f inn rutiner p. To av morgendagens mltider er allerede klare, det blir 2x det samme for enkelhets skyld... Oppskriften finner du under!

Det er jo ikke til komme fra at dette er et virkelig body project som krever fullt fokus bde p kosthold, trening og hvile. Likevel er jeg glad for starte spass tidlig, og det er betryggende at det er Gunnar som er sjef. Det er ingen tvil om at han vet hva han holder p med!

S, da er det ute i hele verden og det er ingen vei tilbake. Men jeg gleder meg veldig til se hva som skjer med kroppen framover n:) Det har jo skjedd ganske mye allerede da, men fortsettelsen blir nok ikke noe mindre spennende. Hper du har lyst til flge med!

Torskegryte

200 gram grnnsaker (jeg brukte purrelk, paprika og squash)
200 gram stpotet
300 gram hermetiske tomater
300 gram torsk (jeg brukte torsk i blokk)
salt
sitronpepper
hvitlk
chili

Jeg brukte litt olje i en kjele, og surra grnnsaker og stpotet en liten stund fr jeg tilsatte tomatene, chili og hvitlk. Lot dette putre litt fr jeg tilsatte salt og sitronpepper. Krydre etter eget nske, selv foretrekker jeg ganske sterk mat og brukte et stort hvitlksfedd og halvparten av en stor chili - med fr s klart! Til slutt legger du torsken i biter opp, legger p lokk og lar det st i snn der 10-12 minutter.

Det var det som fikk plass innenfor rammene mine, men tilsett gjerne en dash mager kesam, litt rmme eller noe i den duren.

16 kommentarer

carinaho

08.sep.2011 kl.23:27

s morro :)

det blir bra saker (;

lykke til videre mot mlet !

Ann Elin

08.sep.2011 kl.23:45

weeeeeeeee :) :)

Ingrid Elisabeth

09.sep.2011 kl.06:56

S sPennende. Gleder meg til flge med framover og se hvordan det gr :) Good luck :)

KunnskapsrikTrening

09.sep.2011 kl.07:20

Kult! Blir spennende lese om veien til bodyfitness :)

Fru Hoskelsen

09.sep.2011 kl.07:43

Spennende :)

Kristina

09.sep.2011 kl.11:05

hhh spennende :) gleder meg til flge med her =)

09.sep.2011 kl.14:08

nsker deg selvflgelig lykke til mot mlet, men hadde hpet p et noe sunnere ml. Ikke noen stor fan av bodyfitness...

Flexualintercourse

09.sep.2011 kl.16:03

Blir gy flge med p utviklingen!

Torunn

09.sep.2011 kl.16:13

Flinke flinke sstra mi hihi :) begynne jo forst at kanskje m kom se p det her........................

Benedicte Engen

09.sep.2011 kl.21:39

Utrolig artig hre du skal satse fitness Kristine!! Det imponerer og jeg er stolt av kjenne en fitnessutver n;) har trua!!!

Ny blogg: http://missmowmow.com

09.sep.2011 kl.22:39

carinaho: Ja vi fr hpe det da! Tusen takk:)

Ny blogg: http://missmowmow.com

09.sep.2011 kl.22:39

Ann Elin: Hihiiii :D :D

Ny blogg: http://missmowmow.com

09.sep.2011 kl.22:40

Ingrid Elisabeth: Takk for det! Gleder meg faktisk veldig til se hvordan det gr selv ogs..!

Ny blogg: http://missmowmow.com

09.sep.2011 kl.22:42

Anonym: Takk for det! Har ikke alltid vrt s stor fan av det selv, men har ftt et litt annet syn p det det siste ret... Og som make up-artist og PT synes jeg jo det er helt fantastisk kunne kombinere treningsprestasjoner og litt jlerier!

Ny blogg: http://missmowmow.com

09.sep.2011 kl.22:43

Torunn: Ja de m du jo! Ganske kult sje p "menn" i blingbling-bikini, hye hla acrylnegla sj;)

Ny blogg: http://missmowmow.com

09.sep.2011 kl.22:44

Benedicte Engen: Takk takk! Men du m nok vente til april/mai med si at du kjenner en fitnessutver;) S fr jeg bare holde ord og srge for at det skjer!!

Skriv en ny kommentar

Ny blogg: http://missmowmow.com

Ny blogg: http://missmowmow.com

28, Trondheim

Besk min nye blogg: http://missmowmow.com

Norske blogger


bloglovin



www.blogglink.no

Kategorier

Arkiv

hits