juli 2011

Forlenger feriefølelsen på Frosta

Rett etter gårdagens styrkeøkt satte jeg meg på toget retning nordover og kom meg til slutt til Frosta. Det er virkelig mitt ferieparadis nummer en! Er det et sted i verden jeg virkelig klarer å sl...

iform.no linker til "Bikinis Don't Lie"-timen min igjen!

I fjor vår kjørte vi en 30 minutters gruppetime med navnet "Bikinis Don't Lie"! Det ble en suksess, kanskje mye på grunn av det catchy navnet? En reporter fra TV-adressa var med på timen i fjor vå...

Løsningsorientert

Siden jeg kom tilbake på jobb har kjøkkenvekta ikke vært å oppdrive noe sted... For all del - jeg hadde nok overlevd uten den også. Men når det finnes alternativer, så må vel det være greit?? A...

Formstatus

J-I-P-P-I!Jeg kom meg gjennom en uke i syden uten at det satte så dype spor. Ingennevneverdige endringer, hverken på målebåndet eller vekta. Tok en liten måling og veiing før jobb i går, det er lik...

Video fra styrketrening rygg&triceps

Den ble til slutt lasta opp... Nesten hele økta ble kjørt som droppsett, men siden jeg ikke har gjort det før på disse øvelsene ble vektene alt for lette og som et resultat av det endte jeg opp med...

idårligform.no

Ikke en ny webside, men meg i dag. Den energien jeg hadde, eller i alle fall tror jeg greide å late som jeg hadde, var brukt opp kl 10.55 i det de siste tonene fra Corebar-CD'en fada ut. Det var t...

Psykologisk treningstøy

Hodet har våkna, men kroppen sover fortsatt. Og jeg er spent på om den rekker å våkne til klokka 10. Jeg skal uansett bruke noen skitne triks for å kjøre en så bra time som overhode mulig... It's c...

SpiseTrene(1)SoveSpiseTrene(2)...

...SpiseJobbeSpiseTrene(3)SpiseSoveSpiseTrene(4)... Jada. Det er fint å komme i gang etter ferien. Jeg er så SINNSSYKT glad for at jeg har holdt formen sånn noenlunde vedlike gjennom de 3 ferieuke...

Ukens treningsplan

Da var ferien over, og nå er det ikke lenger noen bønn... Det jeg er veldig glad for er at jeg har holdt det gående såpass bra gjennom ferien også, sånn at kroppen tåler å jobbe ganske hardt igjen ...

Å lage god mat av ingenting

Fantastisk deilig å komme hjem til egen leilighet og eget kjøkken etter å ha spist alle måltider ute i en hel uke... Noe av det første jeg gjorde da jeg kom hjem i formiddag var å koke en fin pors...

Sydentrening!

Kom hjem fra Tyrkia for ca 3 timer siden, etter å ha reist i 17 timer... Det har vært en (stort sett) rolig og avslappende uke med mye sol, mye bading og (litt for) god mat. Akkurat som jeg ønsket...

Backsideburn...

Baksida sto på programmet, og bakside ble det! Kjørte nok en økt med droppsett (bortsett fra på dips), men må nok gjøre det noen ganger for å få god effekt av det. Jeg har ikke så stor tro på meg s...

Treningsuka snart ferdig

...og sånn ble den seende ut! Har en styrkeøkt igjen i dag, i morra går hele dagen med til reise, og søndag får vi rett og slett se hva som skjer. Jeg hadde kanskje tenkt at morgencardio v...

Total lower body damage...

Her er et lite klipp fra beinøkta i går. Fikk ikke filma beinpressen, noe som var litt synd for det må ha vært et morsomt syn. Da var jeg s-y-y-y-k-t sliten i beina, jeg tror faktisk aldri jeg har ...

En FRISK start på dagen

Det er godt å være hjemme igjen. Det er godt å sove i sin egen seng, og å lage mat på sitt eget kjøkken. Og selv om det ikke er all verdens sommervær å skryte av i år, så er det godt å være i Trønd...

Fallskjermhopping er for alle!

Jeg kommer til å hoppe i fallskjerm den dagen jeg har 4000 kr å kaste ut av et fly. Herregud så gøy det så ut! Det virka ikke som noe stress i det hele tatt, bare veldig veldig spennende!!! Det gi...

Fallskjermhopping

Og nei, det er ikke meg denne gangen heller...! Blir med til Oppdal i dag for å se på noen venninner som tar fatt på galskapen og hopper i fallskjerm!!! Jeg vil bare avkrefte for de som måtte tro ...

For en pump. Hjælp!

Det ble en redbull, og den gjorde jobben for å si det sånn! Jeg fikk god hjelp til å jobbe meg gjennom økta i dag. Jeg elsker folk som provoserer meg nok til at det går en liten faen i meg - da få...

En liten pust i bakken...

Før turen går videre igjen! Jeg er bare halvveis i ferien, men jeg føler snart at den er ferdig. Triste greier... Kom hjem fra England for noen timer siden, og da har jeg vært oppe siden kl kvart p...

5000 m på 13.30.22

Og det er ikke meg som har løpt det.... Fornøyd lillebror og kanskje en enda mer fornøyd storesøster etter innsatsen på 5000 m i SAMSUNG Diamond League i Birmingham i går kveld. Med tiden...

Stella McCartney for adidas og London-OL

I går var vi innom adidas-store her i Birmingham. Veldig mye kule treningsklær! Siden det er ganske kaldt i styrkeavdelinga på jobb har jeg i det siste begynt å trene i genser sånn at jeg holder be...

Diamantjakt i kveld!

I går kveld var vi innom lillebror Sondre på hotellet for å hente billettene til kveldens Diamond League på Alexander Stadium her i Birmingham. Som sagt, litt flaks må man jo ha, vi hadde jo kjøpt ...

Badenymfer!

I dag tidlig reiste jeg hjem fra Frosta. Og jeg må si - det er paradis på jord om sommeren! Spesielt de dagene med bra vær... Og de siste dagene har det vært relativt bra. Bra nok til årets første ...

Dagens intervalløkt vel gjennomført! Jeg følte meg som et slakt da jeg våknet i dag tidlig, og tenkte at dette kanskje var dagen og lytte til kroppen og heller ta det litt med ro... Beinøkta i går ...

In my heart <3

Jeg har konkludert med at det bare er fantasien som setter grenser for hva du kan putte i et vafflejern. Etter dagens morgencardio ble det intet mindre enn gulrotvafler til frokost. Saftig, godt o...

FERIE - og trening!

I fjor sommer var jeg noen dager i Oslo. Da jeg ikke hadde like mye å finne på hver dag, benyttet jeg anledningen til å besøke noen av ELIXIA-sentrene jeg ikke hadde vært på som ligger litt utenfor...

St. Olavsloppet 2011 - DONE

Så utrolig morro - og så utrolig godt å komme hjem igjen i går kveld! Det har vært 4 fine dager langs veien fra Trondheim til Østersund. Veldig mye bra folk å reise sammen med, og så mange som har ...
Ny blogg: http://missmowmow.com

28, Trondheim

Besøk min nye blogg: http://missmowmow.com